Inovácie priniesli hneď niekoľko pozitívnych zmien, ktoré nejeden obyvateľ tohto mesta určite ocení.
Spoločnosť Kaufland sa rozhodla pre modernizáciu jednej zo svojich predajní v Michalovciach, konkrétne tej, ktorá sa nachádza na ulici P. O. Hviezdoslava. Tá prešla viacerými pozitívnymi zmenami. Inovácie priniesli zákazníkom nielen značné navýšenie komfortu pri ich nákupe, ale aj jeho urýchlenie. Na čo konkrétne sa môžu tešiť? „Vždy čerstvý sortiment, ale aj pozitívne emócie a pohoda pri nákupe.“ Týmto heslom sa riadi spoločnosť Kaufland, ktorá aj z tohto dôvodu pravidelne inovuje štandard svojich predajní. K inováciám sa vyjadril aj Martin Gärtner, vedúci oblasti marketingu spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s.: „Naším cieľom je zvýšenie komfortu a kultúry predaja pre našich zákazníkov. To všetko sa snažíme dosiahnuť napríklad, zriadením oddelenia s tovarom na malý rýchly nákup, ale aj zvýšením voľnosti pohybu. Tú sme dosiahli aplikáciou nového, prehľadného konceptu regálov a usporiadania sortimentu.“
Inovácie priniesli hneď niekoľko pozitívnych zmien, ktoré nejeden obyvateľ tohto mesta určite ocení. Hneď po príchode k predajni si každý určite všimne novú, modernú presklenú fasádu. Novinkou je okrem toho aj samotný vchod do predajne, ktorý sa spoločnosť rozhodla rozšíriť tak, že zákazník sa hneď po príchode ocitne v oddelení ovocia a zeleniny. Pekáreň, ktorá je súčasťou každodenných nákupov, sa nachádza hneď za ním a mrazený tovar je odteraz umiestnený priamo pri pokladniach. Rýchlosť nákupu podporuje aj odstránenie stredovej regálovej steny, vďaka čomu sa zákazník môže pohybovať nielen krížom cez celú predajňu, ale aj medzi jej jednotlivými oddeleniami. Tie sú po novom farebne označené a doplnené viditeľnými nápismi, ktoré Michalovčanom uľahčia aj orientáciu v celom predajnom priestore. Nákup sa tak stáva nielen jednoduchším, ale aj intuitívnejším. Okrem nového chladiarenského a pultového nábytku zmeny priniesli aj celkom nový dizajn informačného pultu, ktorý sa po novom nachádza priamo medzi pokladňami. K nim pribudli aj tie samoobslužné. Okrem toho sú zákazníkom pri rýchlom nákupe k dispozícii už aj malé nákupné košíky.
Zákazníkom je k dispozícii predajná plocha o rozlohe 2 800 m2. Areál predajne sa rozprestiera na pozemku s celkovou rozlohou 15 187 m2, zastavaná plocha z toho predstavuje približne 4 661 m2.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1230 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Prvý obchodný dom otvoril Kaufland v roku 2000 v Poprade a doteraz otvoril na území Slovenska spolu 63 prevádzok. Obchodné domy Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017), Najdôveryhodnejšia značka (2016) a Zodpovedný predajca (2016). V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje. Viac informácií na: www.kaufland.sk
Zverejnené: 12.10.2017
11.05.2023- Zetor 7011, rok výroby 1984, výrobné číslo 04069
17.04.2013- Nedajte sa nachytať políciou. Kde sa meria hĺbka dezénu?