Pre každú firmu by mala byť vlastná webová stránka jednou z najdôležitejších investícii, ktorú môže urobiť.
Približne 44 až 51% malých firiem nemá vlastnú webovú stránku. V dnešnej modernej technologickej dobe je to až šokujúce. Ľudia dnes pri kúpe služby alebo produktu najprv hľadajú na internete, či už kvôli informáciám alebo referenciám a až potom konajú v realite. To dáva konkurenčnú výhodu tým, ktorí majú kvalitný profesionálny firemný web. Ak nemáte vlastný firemný web, pripravujete sa o najväčší a najlepší cenovo dostupný marketingový nástroj.
Pre každú firmu by mala byť vlastná webová stránka jednou z najdôležitejších investícii, ktorú môže urobiť. Aj keď niekto má firemnú web stránku a oháňa sa rečami, ako je to zbytočné a nefunguje to, často je to tým, že z nej nevie vyjsť ani majiteľ, nie to potencionálny zákazník. Je pravdou, že amatérsky spracovaná stránka skôr odradí ako priláka, preto je dobré dať si spraviť firemnú web stránku u profesionálov.
Contentpress ponúka tvorbu firemnej web stránky za skvelú cenu 450 €
Naša práca:
Ak vaša firemná web stránka vyzerá profesionálne, aj potencionálni zákazníci si budú myslieť, že ste profesionálom a viete čo robíte.Určite ste už niekedy propagovali svoje podnikanie prostredníctvom rôznych foriem, či už tlačené média, rádio, TV alebo iné. Je to drahé! Investovanie do reklamy je nevyhnutné, ale takouto formou vyžaduje veľa peňazí. Nová firemná webstránka je šetrnejšia k životnému prostrediu a býva oveľa efektívnejšia. Vaša firma bude menej nákladná ak si dáte zhotoviť firemnú stránku na mieru, keďže zaplatíte len raz, no využívate ju mesiace až roky. Neváhajte nás kontaktovať e-mailom na našej web stránke www.contentpress.sk, alebo sa zastavte osobne na pobočke Okružná 92A Michalovce. Poskytneme vám profesionálne poradenstvo a aj samotnú službu tvorby firemnej web stránky na mieru za skvelú cenu.
Vlastnou firemnou web stránkou a jej optimalizáciou, aby sa nachádzala čo najvyššie vo vyhľadávačoch, zvyšujete šancu oslovenia väčšieho množstva zákazníkov.
Viac oslovených ľudí = viac objednávok a predajov
Väčšina firiem má síce miestnu popularitu, ale čo potencionálni zákazníci mimo mesta? Profesionálna web stránka vám pomôže osloviť a získať viac zákazníkov a to nie len mimo vášho mesta ale dokonca aj po celom svete. Je možné ju navštíviť hocikedy, čo neplatí pre fyzickú budovu. Stránka vám robí reklamu neustále a čím prístupnejšia a jednoduchšia je, tým je aj väčšia miera konverzie. Nezabudnite uverejniť dostatok informácií o vašich produktoch alebo službách a o vás, ako vás môžu kontaktovať.
Web je nákladovo efektívny a merateľný
Na vašej webovej stránke si môžete merať a sledovať všetko čo sa na nej deje. Môžete si pozrieť koľko ľudí navštívilo vašu stránku, koľko času na nej strávili a ako sa na nej pohybovali. To všetko je vynikajúca spätná väzba pri vyhodnocovaní a upravovaní ďalšej reklamy. Samozrejme web môžete kedykoľvek aktualizovať
Získavanie klientov a budovanie vzťahov so zákazníkmi
Firemná web stránka taktiež slúži na vytváranie lepších vzťahov so zákazníkmi. Môžete s nimi komunikovať a oznamovať im novinky prostredníctvom mailu a taktiež zbierať spätnú väzbu. Dlhodobí klienti: rozdiel medzi klientom a zákazníkom? Zákazník je ten, kto príde, niečo kúpi a odíde, už sa nevráti. Klient je však pravidelný zákazník. Má k vám vybudovaný určitý vzťah, verí vám a využíva vaše služby alebo si kupuje vaše produkty pravidelne. S webovou stránkou sa šanca získať viac klientov zvyšuje. Preto je web nevyhnutnou investíciou pre každého podnikateľa, ktorému na svojom podnikaní záleží. Z firemnej web stránky získate ďaleko viac, ako tých pár stovák eur, čo za ňu zaplatíte.
Navyše webová stránka môže vytvoriť záujem médií. Ak novinár hľadá experta vo vašom odbore, aby s ním urobil rozhovor alebo citoval článok, je pravdepodobnejšie, že si vyberie majiteľa firmy, ktorého web stránka vyzerá profesionálne a čisto ako niekoho, kto vyzerá, že nevie čo vlastne robí. A to je len reklama zadarmo.
REKLAMA
ZDROJ & FOTO: CONTENTPRESS
Zverejnené: 26.07.2017
11.05.2023- Zetor 7011, rok výroby 1984, výrobné číslo 04069
17.04.2013- Nedajte sa nachytať políciou. Kde sa meria hĺbka dezénu?